sobota, 4 lutego 2012

Nowy pakiet podręczników OTO JA do klasy 1 szkoły podstawowej.

Pakiet podręczników Oto Ja klasa 1 szkoła podstawowa
MAC EDUKACJA
Wydawnictwo : MAC EDUKACJA
Autorzy : Praca zbiorowa
Wydanie : Najnowsze 2012 do NPP

W skład kompletu książek Oto Ja klasa 1 Mac Edukacja wchodzi :

1. OTO JA kl.1 Elementarz część 1 MAC
2. OTO JA kl.1 Elementarz część 2 MAC
3. OTO JA kl.1 Ćwiczenia polonistyczno-społeczne część 1 MAC
4. OTO JA kl.1 Ćwiczenia polonistyczno-społeczne część 2 MAC
5. OTO JA kl.1 Ćwiczenia polonistyczno-społeczne część 3 MAC
6. OTO JA kl.1 Ćwiczenia polonistyczno-społeczne część 4 MAC
7. OTO JA kl.1 Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze część 1 MAC
8. OTO JA kl.1 Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze część 2 MAC
9. OTO JA kl.1 Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze część 3 MAC
10. OTO JA kl.1 Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze część 4 MAC
11. OTO JA kl.1 Zeszyt do zajęć komputerowych z płytą CD MAC
12. OTO JA kl.1 Portfolio Ucznia ( karty pracy ) MAC
13. OTO JA kl.1 Teczka dodatkowa dla pierwszoklasisty MAC

      do kupienia w naszej księgarni w rewelacyjnej cenie na stronie

www.podreczniki-marmag.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz